گواهینامه درب‌های ضد حریق ساختمانی

هنگام خرید درب ضد حریق در اصفهان و برای محل‌های تجاری یا خانگی خود، بسیار مهم است که مطمئن شوید سرمایه گذاری انجام شده ارزشمند است.
درهای ضد حریق با مهار آتش در یک محفظه مجزا از یک ساختمان، نقش حیاتی در جلوگیری از انتشار دود و آتش بازی دارند. این امر آسیب اموال را به آن منطقه خاص محدود می‌کند و همچنین از افراد داخل محوطه در برابر دود و شعله محافظت می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد در حالی که منتظر رسیدن خدمات اضطراری هستند، با خیال راحت فرار کنند.

به دلیل نقشی که درب ضد حریق در کنترل گسترش حریق ایفا می‌کند، خرید و نصب توسط یک شرکت معتبر بسیار ضروری است. یک راه مفید برای اطمینان از اینکه درب هایی که خریداری می کنید با استاندارد بالا ساخته شده اند این است که مطمئن شوید درب ها توسط شخص ثالث تایید شده اند تا کیفیت خوب و طراحی قابل اعتماد تضمین شود.

درب ضد حریق اصفهان

صدور گواهینامه درب‌های ضد حریق ساختمانی

گواهینامه اعطا شده به درب های ضد حریق می تواند عناصر کلیدی زیر را پوشش دهد:

  1. طراحی درب
  2. نحوه ساخت درب ها
  3. سطح کیفیت در هر مرحله از ساخت درب ها تا نصب آنها

این که تمام قطعات درب که در یک محدوده تولید می شوند به طور مداوم ساخته و نصب می شوند، به طوری که اگر یک در یا جزء با موفقیت آزمایش شده باشد، سایر قطعات در همان خط نیز می توانند به طور قابل اعتماد درک شوند که دارای تضمین کیفیت یکسان هستند.

مجموعه درب ضد حریق به طور کامل باید آزمایش و تایید شود، زیرا بدون اینکه اجزای تشکیل دهنده آن در معرض بررسی دقیق قرار نگیرند، نمی توان تضمین کرد که لنگه درب به تنهایی با موفقیت کار می کند و مطابق با رتبه آن است. صدور گواهینامه و آزمایشی که به صورت مداوم انجام می شود همچنین می تواند اطمینان بیشتری را برای مصرف کنندگان و مشاغل ایجاد کند، زیرا این می تواند نشان دهد که استانداردهای کیفیت بالا یکبار نیستند.

درب ضد حریق اصفهان

هر دری که آزمایش می‌شود تحت تنظیمات چندگانه بررسی می‌شود تا از ایمنی آن اطمینان حاصل شود که آیا به‌عنوان درب یک‌کاره یا دو کاره استفاده می‌شود یا اینکه به‌صورت تک‌لغه یا دو لنگه نصب می‌شود. هر زمان که ساخت یا نصب درب تغییر می‌کند، آزمایش‌ها معمولاً مجدداً انجام می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آن‌ها همان حفاظتی را ارائه می‌دهند که در حالت قبلی خود انجام می‌دادند.هنگامی که یک درب ضد حریق تایید شد، برچسبی روی آن چسبانده می شود که در صورت لزوم برای ردیابی زنجیره تامین، می تواند به شناسایی آن کمک کند. برچسب روی هر درب شامل نام سازنده، شماره گواهی درب، رتبه‌بندی درب و یک شماره سریال منحصر به فرد است.

طرح Certifire صدای معتبر در ایمنی درب ضد حریق است و توسط مقامات اجرایی – کنترل ساختمان، آتش نشانی و استانداردهای بازرگانی، پذیرفته شده است.گواهی Certifire محصولات مناسب برای استفاده به عنوان درب ضد حریق را تأیید می کند و ابزاری را فراهم می کند تا به طور مستقل کیفیت و عملکرد درهای مربوط به آن را تأیید کند. صدور گواهینامه تحت این طرح شامل تست دقیق نوع، آزمایش ممیزی و کنترل تولید کارخانه، همراه با شواهد آزمایش آتش نشانی فعلی و تولید تضمین شده کیفیت ISO9001 است، که اطمینان حاصل می کند که درب های ضد حریق عرضه شده همان سطح عملکردی را ارائه می دهند که آزمایش شده است.

نحوه شناسایی درب ضد حریق مورد تایید Certifire

درب های ضد حریق تایید شده را می توان با یک برچسب دائمی و غیرقابل دستکاری که به هر درب چسبانده شده است شناسایی کرد. این برچسب جزئیات درجه آتش سوزی درب، شماره گواهینامه، جزئیات سازنده یا تامین کننده و یک شماره منحصر به فرد برای هر درب را نشان می دهد. همه اینها به تعیین کننده ها، تنظیم کننده ها و خریداران این اطمینان را می دهد که درب های ضد حریق استانداردهای مورد انتظار از آنها را برآورده می کنند.

Certifire به عنوان یک طرح مستقل، علاوه بر اعطای گواهینامه ها، بازرسی های کارخانه ای منظم از درب های ضد حریق و مجموعه درب های تولیدی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای آزمایش شده به طور مداوم حفظ می شوند.

تست درب ضد حریق شامل چه مواردی است؟

درب همیشه به‌عنوان یک مجموعه کامل آزمایش می‌شود، یعنی به طور کامل در یک چارچوب با آهن‌فروشی و مهر و موم‌های آتش‌زا قرار می‌گیرد.محیط آزمایش به شدت با اقدامات ایمنی و زمان بندی دقیق کنترل می شود. هدف کلی دستیابی به درجه آتش نشانی در دقیقه است.

درب ضد حریق اصفهان

صدور گواهینامه

صدور گواهینامه فرآیندی برای آزمایش و تأیید طراحی، عملکرد، فرآیند ساخت و تضمین کیفیت رویه ها و اسناد پشتیبانی درب ضد حریق است. شرکتی که به دنبال صدور گواهینامه است، به طور مستقل حسابرسی می شود تا اطمینان حاصل شود که فرآیندهای مدیریتی و تولیدی، و سیستم های پشتیبانی برای اطمینان از سازگاری با درب ضد حریق / مجموعه درب ضد حریق که در ابتدا آزمایش شده است، وجود دارد. این محصول همچنین تحت بررسی منظم قرار می گیرد و آزمایش های دوره ای روی محصولات استاندارد انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که این آزمایش فقط یک رویداد یک بار نبوده است

همه تولید کنندگان درب ضد حریق و ست درب و پردازنده های دارای مجوز محصولات خود را با یک سیستم برچسب گذاری منحصر به فرد شناسایی می کنند که اطلاعات تماس نام اعضا، شماره گواهینامه، شماره سریال منحصر به فرد برای هر در و رتبه بندی را مشخص می کند.

یک سیستم برچسب گذاری قابل ردیابی به درب اجازه می دهد تا به گزارش آزمایش مرتبط شود و تولید کنندگان، پردازنده های درب، نصاب ها، بازرسان و مشتریان تاریخچه و استفاده صحیح از در را بررسی کنند. همچنین یک شبکه ایمنی فراهم می کند. با فهرست کردن این اطلاعات، برچسب قابلیت ردیابی را از طریق زنجیره تامین فراهم می‌کند و در صورت نیاز به اطلاعات مربوط به درب ضد حریق، می‌توان با سازنده تماس گرفت.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *